torsdag, augusti 4

6 into 5

Jag gjorde min sexdagarsvecka till en femdagars istället, i morgon tog jag ledigt och planerar att åka ut till Axevalla tillsammans med Nala. Vi ska sitta där på läktaren hela dagen och bara andas in tävlingsatmosfären. En rätt så perfekt fredag får jag lova att säga. Det får bli en tidigt morgon då trailen som egentligen är roligast att se börjar redan klockan åtta.
Dagen idag har varit lika monoton som alla andra dagar numera, haha. Jag har jobbat, alltså inventerat och byggt om lite, precis som alla andra dagar. Efter jobbet åkte jag hem till stallet, himlen öppnade sej när jag va där och hästarna blev dyngsura, dom verkade dock inte ledsna för det. Efter stallet var fixat fick Nala ett bad så hon är fin när hon ska åka med i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar