tisdag, augusti 9

Another tuesday

God morgon! Ja hoppas att det här vänder verkligen....! Alla som känner mej vet att jag alltid varit en obotlig morgonmänniska och sämst på att vara vaken på kvällen. Ärligt talat, jag kan somna i vilken soffa som helst på kvällen och vakna typ klockan sex på morgonen utan klocka.

Nu är det tvärt om... Det är pest när klockan ringer på morgonen och jag vill bara vända mej om och sova mer medan på kvällen så är jag "pigg(are)". Jag ska erkänna att jag är missnöjd! I min värld är det verkligen det värsta som finns att klockan ringer mej i örat i tio minuter innan jag ens fattar att jag ska vakna, det förstör hela glädjen med att vakna upp till en ny dag! Jag hoppas denna konstiga inställning min kropp intagit vänder och jag bir en morgonmänniska snart igen.

Okej, nog filosoferat. Jag har ätit frukost, och ska snart förflytta mej in till badrummet för att borsta bisserna och slänga på lite smink. Dag två av sex ska avverkas på jobbet, vilket trots allt är helt okej. Stormen viner ute så att vara inne gör mej inte det minsta. Efter jobbet åker jag upp till mina tjejjer och myser med dom hela kvällen. Kärlek!


Vet ni, vi hörs!*bildlöst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar