onsdag, augusti 17

Bedtime

Hej allihopa! Jag kikar in här lite som hastigast bara. Dagen har gått i ett, jag åkte hem till stallet i morse, aptidigt. Longerade en häst lite grann, showmanshipade lite och sen kom massören och behandlade samma häst. Under tiden den stod på gången och njöt så slet jag med mockning, vatten och foder. Så snart behandlingen var klar så var det bara att byta kläder och gasa iväg till jobbet.
Efter jobb stack jag in och handlade mat för att fylla på våran kyl hemma. För att inte tala om att våran fry nu fylls på med matlådor igen. Jag har gjort en lasange och en makaronilåda. När dom skötte sej själva i ugnen har jag ägnat mej åt NSBA-arbete. Nu blir det sängen och några timmars attacksovande. Jag öppnar i morgon, så ytterligare en tidig morgon.


Vi hörs darlings, och ni...? Kan ni inte lämna en kommentar om vad ni vill läsa om? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar