måndag, augusti 8

En vanlig måndag

Idag har verkligen varit en riktig skitdag, i alla fall ur vädersynpunkt. Markus slutade tidigt så han åkte till stallet och tog hand om hästarna. När jag slutade jobbet tog jag en runda på Överby och handlade förnödenheter. Samtidigt som det är skönt att slippa stressa runt så är det lika oskönt att inte vara i stallet. Stallet med mina tjejjer är fristaden i mitt liv.  
Älskar Coops minikundvagnar...!
Mamma kom förbi och åt middag med oss eftersom hon var ensam hemma idag. Jag och Markus, framförallt jag, äter ofta där så... Jag har dessutom också gjort en lasagne utöver middagen. Det är ofta det inte passar att laga middag hemma, eller det fattas lunchlåda. Så nu har jag åtta lådor färdiga. Hoppas dom smakar bra när det kommer till att ätas upp också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar