fredag, augusti 12

Hafsig tillvaro

God kväll på er! Hoppas ni alla haft en bra fredag, trots regnet... Min tillvaro blev lika hackig idag; min kollega var dålig så när jag vaknade hade jag ett sms med frågan om jag kunde komma tidigare. Upp och iväg,  jag slängde på mej smink och åt mina mackor i farten. Efterjobb skulle jag först till en vän och prata inför hennes bröllop, men så blev det inte. Så då planerade jag in att fika med en annan kompis som fick förhinder i sista minuten. Mycket fram och tillbaka här.... Nu sitter jag i alla fall hemma och ska snart iväg och äta tacos hos några andra vänner.

Markus åkte till stallet och tog hand om tjejjerna för mej, eftersom det ändå hällregnar så känns det inte så där rockigt att rida eller longera. Alltså blir det en kväll med mat och goda vänners sällskap.

Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar