lördag, augusti 6

Låååång fenceriding dag!

Som jag sa så var trailen tidigt på morgonen, så jag gick upp tidigt för att vara säker på att hinna, med facit i hand hade jag kunnat sova tills jag vaknade och åkt därefter. Trailen höll på till halv tre(!) på eftermiddagen. Roligt med mycket trail i alla fall. ♥
Mot Axevalla och fenceriding.
 Jag kan inte riktigt sätts känsla på hur det var att sitta på läktaren hela dagen när jag egentligen borde vara på andra sidan sargen, men än att det var lite skönt. En skön ledig dag i min värld. Nala låg bredvid mej på läktaren hela dagen och njöt av all uppmärksamhet hon fick.

Som ni förstod av inledningen av detta inlägg så drog det ut på tiden, rejält! Det som annonserats vara innan lunch ägde rum närmare nio på kvällen. När klockan var halv elva åkte jag hem, trots att jag inte tävlat så var kroppen hela slut och mina bihålor gjorde sej påminda under dagen....
Känslan av detta, känslan av hemma.
Nala tyckte också det va skönt att komma hem!

1 kommentar: