tisdag, augusti 2

Mötestisdag

Hej på er! Då har dagarna rullat iväg igen utan att jag varit här... Söndagen vigdes åt stallet på förmiddagen. Eftermiddagen åt soffliggade läge då jag fick en liten flashback av förra veckans förkylning. *suck* Det är liiiite komiskt ändå, häromdagen i "den här dagen" på Facebook så kom det upp ett inlägg skrivet 2014 att jag va sjuk då också. Och året innan det, även 2012. Detta är liksom min sjuktid. Återkommande varje år blir jag tydligen superduperförkyld vid just denna tiden.

Gårdagen spenderades på jobb med handdatorn i högsta hugg för inventering. Jag gjorde stallet lite snabbt på eftermiddagen och åkte sen hem och städade. Mitt hus behövde ett seriöst röj efter som styrelsen för Gestad LRF skulle besöka mej idag för möte. Övervåningen blev skinande ren och jag va rätt trött när klockan närmade sej tio på kvällen och stöp i säng. Nog babblat om sådana tråkigheter.

Söndagsförmiddagen spenderades som sagt i stallet, jag red Josie som bjöd på den där nu mera obligatoriska obeskrivliga superkänslan. Som jag älskar den där hästen! Hon går bättre än någonsin just nu och jag svävar på små moln efter varje ridpass egentligen. Hon ger mej verkligen dom där vingarna jag saknar och är otroligt ridbar. UNDERJÄVLABART! I söndags hade jag ingen som kunde filma tyvärr så den där filmen uteblir ännu. Jag får helt enkelt hoppas det ser lika bra ut som det känns. Min häst är i alla fall fullständigt otrolig och det är så jäkla kul att rida när det är så.
Best view ever!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar