tisdag, augusti 9

Kampanjkillen

På lunchen förut öppnade sej himlen, då kändes det verkligen helt okej att vara inne och käka lunch. Helt torr! 
 
När jag var färdig med mina sysslor som jag hade för dagen så kände jag att skyltdockorna sett lika dana ut liiiiite för länge. Så, please, meet the new guy, kampanjkillen. Jag klädde honom i månadens kläderbjudanden.
Efter jobbet gasade jag hem till stallet. Det har dels blåst storm och sedan har en grävmaskin gått runt hemma och grävt ur dikena runt mamma och pappas fastighet. Hästarna har alltså stått inne större av dagen för att inte behöva hämtas på andra sidan Brålanda typ. Dom var glada när dom fick gå ut en stund till nu på kvällen. Alltså blev det inte sååå mycket mys som jag hade tänkt för kvällen. Men jag har i alla fall vart i stallet, bara det gör att jag känner mej bättre till mods.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar