onsdag, augusti 10

Sent hej

Eftermiddagen, eller jaah, egentligen kvällen då.... när jag slutar jobbet är klockan redan tio över fem, eftermiddagen tar slut ungefär samtidigt som jag parkerar bilen på gårdsplanen hemma i Gestad. Kvällen har spenderats i stallet. Förutom det vanliga fixet, med mockning, mat och vatten så har jag longerat bägge tjejjerna. En liten stund på slutet så showmanshipade jag dom också. Bägge två var verkligen superduktiga; riktig skarpa och följde med lika noggrant som uppmärksamt. I like!

Eftersom klockan är mycket och jag ännu inte har duschat eller gjort mej redo för att sova så ska jag avsluta här och se till att spurta i säng. Vi hörs i morgon, jag bjuder på en bild på kvällens fräscha middag. En somrig sallad, tur Markus inte är hemma då han hade protesterat högljutt av det "icke-mättande" innehållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar