onsdag, september 21

Höstonsdag

Jag hade en ofantlig lång tisdag igår och orkade bara inte sätta mej här när jag kom hem sent. Dagen började med att jag kommer till skolan för att inse att jag är där en timme för tidigt. Hejja! Sedan va det dubbelföreläsning under dagen och programrådsmöte på eftermiddagen.  Jag handlade på vägen hem innan jag åkte upp till stallet och fixade i ordning för mina tjejer. När hästarna väl var inne så va klockan redan halv åtta och mörkret skulle lägga sej vilken minut som helst. Det i kombination med att jag va trött efter en lång dag så fick hästarna solidarisk vila med mej. Alltså åkte jag hem slängde ihop lite middagsmat och stöp i säng.

Nudå, onsdag. Jag peppar upp för en dag i skolan igen. Klockan åtta ska jag möta upp Sofia i skolan sen ska det räknas på en KCK-kurva tills ögera blöör. Och nu är klockan redan halv åtta så jag måste kila iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar