tisdag, september 27

Tisdag

Efter mina recap-inlägg i morse så satte jag mej i bilen och styrde mot skolan. En hel dag i datasalen och är var Getting to know ArcGis-boken slut. Nu är det bara att köra igång med inlämningsuppgiften...

Jag belönade mej själv med att åka hem till stallet när jag slått igen boken. Där väntade mina tjejjer redan inne. Hovis åkte från gårdsplanen samtidigt som jag svängde upp. Josie har fått nya skor. När det va klart med mockning, foder, hö och vatten så åkte jag hem. Lite matlagning av matlådor stod på tapeten. Lassange var dagens projekt, tyvärr blev den väldigt blöt, så inte helt perfekt. Men det smakade bra ändå.

Nu ska jag bara ta det lite lugnt resten av kvällen, jag tänkte strukturera upp i min kalender lite och fila på ett inlägg....
Josie living the life of a queen;
new cut, new washed, new shoes, new food,
 new water, new cleaned stall.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar