torsdag, oktober 13

2D till 3D

Ibland kan högskolan vara mer eller mindre en förskola, eftermiddagen var ett sånt ibland. Men det va superkul! Med hjälp av en speciell titthålsmaskin så har vi gjort 2D-bilder till att bli 3D-bilder. Jätteroligt för mej men jag tror inte det är så kul för er att höra om.

However, efter lekstunden i skolan så gasade jag hem till stallet. En stunds bajsterapi, alltså mockning och fix i stallet. Hästarna har flyttat in i vinterhagarna nu och verkar trivas med sina "nya hagar". Samtidigt som det är härligt att ha dom på bete så är det skönt att flytta dom närmare stallet där jag kan ha lite mer koll. Kontrollfreak som jag är.

Jag har nu parkerat hemma i soffan och ska ladda upp för en sista skoldag morgon. Jag tycker om att mysa ner mej i soffan om kvällarna med eld i kaminen nu när det börjar bli rått ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar