onsdag, oktober 5

Catch up

Hej på er! Nu va det ett par dagar sen igen. Tiden och orken har inte räckt till för mej riktigt, framförallt orken. Bilderna får lite representera mina dagar det senaste, hösten har kommit med besked och allt vad det innebär. Josie har börjat med stalltäcke inne på natten och har täcke ute dagligen. Jag har spenderat dagarna i några dagar i skolan med kartarbete.

Kroppen protesterar med både ont i tentakler och huvud. Så jag har inte ridit något hitintills denna veckan. I förhoppning om att må lite bättre så var jag på massage i måndags; jätteskönt men jag hade inte särskilt mycket spänningar.

I alla fall, idag har jag jobbat och morgondagen bjuder upp till jobb den också, Swedoldagen. Superroligt!

Nu ska jag spendera kvällen i soffan med min bästa hälft, vi hörs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar