fredag, oktober 7

Fredag

Det va rätt segt att kliva upp i morse efter en alldeles för kort nattsömn. Gårdagen var full rulle hela dagen på jobbet. Jag svängde in på jobbet tjugo i sju, då stod bilar redan utanför och väntade. En Swedoldag med ofantligt mycket folk och så jäkla roligt! Ni anar inte hur skönt det var att lägga sej horisontellt i soffan igår kväll efter närmare 13 timmars jobb.

Jag klev i alla fall upp, duschade och tog tag i denna dagen. Gasade till skolan och har sedan spenderat hela dagen i biblioteket framför min dator. Jag och en gruppmedlem har skrivit på vår rapport i mätkursen. Halv två packade vi ihop och jag for mot stallet och mina tjejjer, som jag saknat dom! Eftersom jag visse att det skulle bli sent igår lejde jag bort dom till mamma så behövde jag inte känna stress över det.
När jag mockat färdigt hämtade jag Josie och häst nummer två i hagen. Först longering för häst nummer två sedan tömkörning med Josie. Det var länge sen nu, så först var hon lite stissig men när jag lät henne trava över cavalettisen så fick hon en riktig uppgift och stissigheten släppte.

Nu har jag parkerat mej i soffan och ska chilla här resten av kvällen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar