tisdag, oktober 18

"Kan vi ställa in tisdag?"

När jag vaknade i morse kände jag verkligen som rubriken säger! Halv sju ringde klockan och huvudet bultade, jag gick upp och tog piller för att gå och lägga mej igen. Drygt två timmar senare vaknade jag igen fortfarande med huvudvärk. *suck* Jag borde kanske stannat i sängen men gick upp och åkte till stallet. Efter ett par timmar där med mockning och frisk luft mådde jag bättre. Jag gasade hem och gjorde mej lite lunch eftersom klockan då dragit sej över tolv. Lyxlunchen för dagen var pyttipanna och sen den var uppäten har jag suttit här vid datorn och skrivit rapporter fram till för en stund sen. Jag har gett upp för dagen nu och unnar mej själv ett glas vin, om man nu kan kalla det unna sej, rötjut är bannemej inte min favorit direkt.
Jag hoppas på att få en bättre start på dagen i morgon. Jag behöver ta tag i mitt tentaplugg och då passar sej verkligen inte sprängande huvudvärk. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar