tisdag, oktober 18

Mina dagar

När det blir sånna är uppehåll i mitt bloggande så är jag lite "duktigare" på att ta kort faktiskt. Jag tänker att jag ska blogga sen, men så blir det aldrig av, men jag tar kort i alla fall. Här är några bilder från de senaste dagarna.
Lilla Sussie har fått gå ut, de första dagarna var vi med ute för att hålla koll på henne. En liten underhållande pissemiss är det, utan tvekan. Nu har hon börjat vara ute själv, inte hela dagarna men ett par timmar.
Jag har ridit några pass på Josie, hon har det senaste haft mest tömkörning och longering. Dels på grund av att jag haft lite dåligt med inspiration och ork. Då är det bättre att hålla mej på marken. Hon har levererat toppenpass och är nästan lite för ambitiös.

För övrigt har jag tömkört Sockan också som levererar på topp, jag ser fram emot att börja rida henne mer. Planen är att rida Junior Trail på henne nästa år.
Det va riktigt längesen jag va på restaurang och verkligen upplevde en smaksensation, men i söndags hände det. Kompisgänget hade först bowlat innan dom bokat bord på Butlers i Trollhättan. Jag och Markus hängde istället på Torp och shoppade på Ikea, men vi mötte upp dom andra vid halv sju. Jag valde för ovanlighetens skulle inte en köttbit utan en hamburgare, närmare bestämt deras Viltburgare. UNDERBART JÄVLA GOD måste jag säga! Jag kan verkligen rekommendera den.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar