söndag, oktober 9

Mordförsök på min blomma

Jag hoppas att ni haft en bra helg? Jag antar att höstens tråkiga väder tagit järngrepp om där ni bor också...? Här har det varit regn och blåst om vartannat hela helgen, verkligen tragiskt höstväder, i ala fall i min värld.

Jag började gårdagen med att jobba, eller jaaah, egentligen började dagen med att ta hand om en mer eller mindre handikappad sambo som hade ont i ryggen. Men han blev "bättre" fram på dagen och när jag slutat jobba hämtade jag upp honom så åkte vi till stallet och tog hand om hästarna. Mockade och fixade sen fick dom gå in tidigt. Dels för att det var pissigt väder och dels för att vi ville åka hem igen.
Lördagskvällen spenderades sen i soffan, framför PBR-touren, Congress-cutting och lite Q16-futurity pleasure. Kan det blir bättre? Inte i min värld! Möjligtvis skulle det vara att faktiskt någon gång rida futurity pleasuren själv i Aachen då.

Denna söndagsförmiddagen har ägnats åt stallet, eller egentligen mer hela dagen. Klockan är ju redan fyra liksom, kvällen knackar på dörren. Vad har ni gjort i denna hösthelg?

Tror ni jag blev trött på kattungen igår när den välte min "palm" och toppen på den gick av? *suck* Kattskrälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar