söndag, januari 29

Disciplinlös helg

God kväll! Nu va det åter igen ett par dagar sedan. Det har varit en tuff vecka, minst sagt... Värre blir det. Målet jag ser framför mej just nu är 25 mars, då är den sista tentan för denna asslitiga perioden skriven. Undertiden där kommer dock livet utanför skolan att ta sin beskärda del.

När jag lämnade skolan i fredags vid tolv gasade jag iväg till jobbet och har där efter inte öppnat skolböckerna förrän idag. Men motivationen till att faktisk läsa idag har varit obefintlig... Jag vet inte vad det beror på riktigt, men kroppen värker utan att jag kan relatera det, så jag funderar på om inte en stadig förkylning är på ingång? Hoppas inte!

Jag bjuder på några bilder från de senaste dagarna.
Gårdagen var en riktigt bra dag, liten tråkighet att jag för veckan är gräsänkling eftersom Markus åkte till Idre med sina kompisar. Vi åt hotellfrukost tillsammans innan vi skiljdes åt och jag åkte upp till stallet. Där spenderade jag dagen med mina tjejer, bland annat promenad med Josie och tömkörning med Sockan.  ♥  
 När jag kom hem en dag i veckan hängde en påse med muffins på dörren, förstå lyckan efter en kämpig dag i skolan. 
Ibland lyckas man... fredagens middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar