lördag, januari 14

En bete in på 2017

Hej på er, det var ett par veckor sen nu. Jag hoppas ni hade en bra jul och ett top notché avslut på 2016 med en ännu bättre början på 2017!

Jag tog lite distans till sociala media och ska jag vara ärlig har jag knappt suttit vid datorn överhuvudtaget det senaste, dels på grund av tidsbrist men inte heller så har jag överhuvudtaget känt suget efter att varken blogga eller surfa runt.

"Jullovet" gick i ett naffs; jag jobbade nästan alla mellandagarna och hela första veckan på det nya året också. Den senaste veckan här har jag idiotpluggat inför tentan som var i onsdags. Så här i efterhand tackar jag skolan att dom var utan lärare till kursen och i sista stund fick in en konsulterande lärare från arbetslivet. Fastighetsvärderingstekniken har varit superintressant och jag har suttit med spetsade öron varje föreläsning, vilket gynnade mej mycket i mitt tentaplugg. Nu väntar jag bara på resultatet.

Egentligen har det inte hänt särskilt mycket här; jag har jobbat och pluggat in det nya året, undrar om det kan vara ett signum för mitt år...? Jag har varit lite duktig med mobilkameran som jag bjuder på i alla fall.
Sussie kräver kvällsmys innan jag får sova.

Sussie lär sej även det där med att fläka ut sej i soffan.

Pluggproviant

När vi va i Moheda jag och mamma svängde vi inom Charlies i Jönköping.
Asstor butik, inga inköp dock.

Markus och Nala kommunicerar något viktigt.

Morgonprommis i sakta mak.

-11 grader, INTE uppskattat!

Mera pluggmode!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar