tisdag, april 4

Flyttat hem igen

I över en månad har jag bott hemma hos mamma och pappa för att vara nära Josie och fölvaka. Jag var övertygad om att hon skulle föla tidigare än beräknat för hon verkade vara så trött på att vara tjock och osmidig. Tjii fick jag eftersom hon gick över mer än två veckor. Det har blivit många nätter i husvagnen utanför köksfönstret.  Blicken och minen jag fått när jag förklarat för människor att jag sovit i husvagnen, haha.

Idag packade ja ihop mina grejjer och flyttade hem igen. Lite vemodigt, men ändå rätt skönt at få krypa ner i min egen säng igen. På tal om sängen så ska jag nu sluta dom blå och ladda upp för en arbetsdag i morgon. Ett gäng bilder på Cooper kommer här♥




Cooper är e riktigpusspojk, men våra pussbilder, dom får vi öva på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar