fredag, april 7

Fredag, men inte helg för det

Jag önskar jag kunde säga "äntligen helg" men det funkar dåligt i min värld. Både lördag och söndag kommer vara som vilken vardag som helst. Jag behöver catcha up med studierna eftersom jag jobbat som en gnu denna veckan och på kvällarna har inte motivationen varit såååå stor att plocka upp böckerna.

Hur som, jag har vart i skolan under morgonen och förmiddagen idag, sen gasade jag hem till stallet och spenderat eftermiddagen där, eller snarare på ridbanan mej Josie och Cooper. Det har varit fint väder så dom har varit ute hela eftermiddagen och laddat upp med massa D-vitamin. Under veckan har det varit så dåligt väder att dom bara varit ute en kort stund...

Provar en funktion på mobilkameran, vet inte riktigt om jag är nöjd... Det tydliga fokuset blir liksom för litet.
Josie har njutit över att bli ryktad utomhus, skönt nog för henne så har hon så gott som fällt all vinterpäls redan. Hennes lilla ego lyser igenom; när jag ryktade henne och Cooper skuttade runt i hagen så stod hon bara och kollade på honom, men att springa med? Det fanns inte på hennes världskarta! Älskade Josie♥
Lunch-time

En slurk...
Myspys med mammahäst under tiden lillen tog en powernap.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar