onsdag, april 12

Onsdag

En påskhelg står för dörren... spännande huh? Har ni påbörjar godisätandet eller håller ni er till själva påskafton?

Onsdag idag då, lilllördag i kortveckan. Jag ska snart åka iväg till skolan men ville kika in här först och säga hej. Jag har inte riktigt haft tid att sätta mej ner och skriva. Vilket iofs inte är en förlust så jag har inte haft nått vettigt att berätta. Ibland känner jag verkligen att min "frispråkighet" har försvunnit lite, någon stans har den blivit lite kvävd. Förr kund jag skriva tio meningar om ingenting idag får jag ibland knappt en mening om tre saker.

Hursom, Cooper mår bra för alla som undrar. Han växer och frodas den lilla killen. Vilken underbar liten häst, precis som sin mamma så älskar han uppärksamhet och att bli omhändertagen. Sätter jag mej ner på hur kommer han fram, snusar med sin lilla mule och ska mysa. På en väldigt kort tid ute så har han tagit mycket plats i mitt hjärta.♥
Bild från i helgen ca 8-9 dagar gammal.
Kommer inte ihåg om jag tog den i lördags eller söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar