onsdag, maj 3

#gnällig #onsdag

Hej på er! Onsdag eller lill-lördag vilket ni behagar. Ytterligare en dag i skolan. Den nya kursen matar på med föreläsningar denna veckan för att börja med det praktiska arbetet nästa vecka. Fullt ös med andra ord.

Just nu känns det som jag inte hinner med något annat än skola denna vecka, så jag kikar bara in här snabbt och säger hej. Egentligen måste jag ta tag i en massa filer och bläddra igenom tills i morgon.
Helst vill jag gå och lägga mej, men jag får hålla ut en stund här.

Josie och Cooper mår bra, nu när det är fint väder och sol hela dagarna kan dom vara ute hela tiden. Skönt både för dom och för en annan så jag eller mamma och Nattis behöver passa på dom hela tiden. Cooper må vara den mest curlade fölungen i hela Sverige med en sjuk fölunge för att han är ute i ruggigt väder, det kan jag bespara mej. Sommarvädret är välkommet så att säga.

Nej vet ni jag får ta tag i mej själv här, vi hörs! Och ni, juicedetoxa inte... det är inte värt det, jag slutade redan efter sex timma och det fick jag dessutom sota för. Illamående deluxe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar