söndag, maj 21

Long time, no see

Hej på er! Här har varit fullt upp och jag har inte hunnit kika in här. Det har hänt mycket det senaste på alla fronter så tiden har inte riktigt funnits att sätta mej ner och uppdatera er om alla smaskiga detaljer om vårt liv. *blink*

Ni får några bilder som catch up och roa er med att veta att jag sitter för stunden i skolan och har arbetat med vårt projekt vi har i den sista kursen för året. Jag ska gasa hem till stallet en gång till idag innan jag checkar ut denna dagen hemma i soffan.

Josie och Cooper mår bra och har fått börja gå på bete. Det lilla livet växer och frodas för fullt. Det glädjer mej att han verkar vara en individ med lika stort hjärta som sin mamma. Vi boondar verkligen och jag har svårt att tänka mej ett liv utan Cooper i stallet. Självklart kommer Josie dock vara min #one for ever, men han är inte långt efter.♥
Bubbel och charkisar med tjejjerna från skolan, en perfekt fredagskväll!

Två kärlekar i samma bild.


Jag råkade somna till en regnig dag i boxen, "utsikten" när jag vaknade.

Peppe har tagit på sej det största ansvaret och vaktar Coopers box när han är inne.
Otroliga hund är verkligen såååå fascinerad av dom små hästarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar