söndag, september 17

Finishline

Jag tänker snart checka ut från denna veckan och preppa mej själv för en ny vecka med plugg. Det har vart en fullproppad vecka med skolan, möten, AW, jobb... ja ni hör ju själva. Trots att det är lite mer än jag egentligen orkar med så har det varit en intressant vecka som snart ska avrundas.

Jag "tog ledigt" i fredags från skolan och spenderade morgonen i stallet hos hästarna och resten av dagen i det nya stallet med en målarpensel tillsammans med Nattis som hjälpt till att måla lite. Det va så mycket bättre att vara två stycken som målade från var sin sida på gallret så det ska vi fortsätta med. Snart är en box färdigmålad! #ljusetitunneln
Nu ska jag avrunda kvällen med lite bullriding med min kärlek. Det råder emellanåt vilda diskussioner om vem som kommer ta hem årets world championtitel, jag håller stenhårt på "mitt lammkött" Jess Lockwood, yummie! Ingen av oss är nåågra större sportfantaster så men det är kul att ha hittat en sport som vi kan se tillsammans. *smile*♥

 Hoppas ni har det bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar