söndag, september 3

Söndag!

God förmiddag på er! Hoppas ni alla har haft en bra helg men fint väder och roliga aktiveter. Min helg har varit ganska "vanlig" - jobbade igår, åkte hem till stallet och hängde med hästarna, hem till ny stallet och fixa där, åkte till stallet i morse och ska snart gå ut och tömköra Josie innan jag åker hem igen.

Ni hörde rätt förresten - nya stallet; jag och Markus bygger stall hemma där vi bor. Det kommer bli superfint när det är klart och det är precis tills dess ni får vänta med att se hur det ser ut. *blink* Min tanke är att göra ett större, eller kanske flera små, inlägg om stallbygget när det väl är klart. Annars blir det så långdraget.

Cooper igår när jag skulle ta in dom från hagen, han låg "upp" när jag kom och knäppte på grimskaftet, sa att nu ska vi gå in, vad gör han då? Välter över på sidan och ser ut som han säger; "Mamma, jag tänker inte gå in, vi myser istället" Så mys blev det lite grann.♥
Nu ska jag ta mina piffiga skinkhalvor och gå ut. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar