tisdag, september 5

Tisdag!

Ytterligare en regn-tråkig morgon mötte mej när jag slog upp ögonen i morse. Just nu är jag så glad att jag går sista året, inte andra och ska behöva ut och mäta i pissvädret som vart det senaste. Vi hade strålande sol ungefär hela den kursen förra året. *win* Istället väntar en dag inne med först möte och sedan föreläsning resten av dagen. Läste igenom motsvarande kapitlet i boken igår eftermiddag innan jag for hem och med det i bagaget kommer mitt huvud vara rätt mossigt i eftermiddag vill jag tro. Snacka om rörigt, men jag SKA bli bra på detta. Så är det bara!

Jag måste vis min fina väska jag köpte nere på EM. Jag såg den i PS of Swedens monter och föll väll ungefär direkt. Fungerar perfekt som väska för alla böcker, pärmar och block - med en hård botten så gör det att allt står upp i väskan. Ordning och reda.
 Nu ska jag röra på mina piffiga skinkhalvor. Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar