söndag, oktober 8

Long time, no see

Det händer alltid! När jag inte bloggat på ett tag måste jag gå in själv och se vad jag skrev sist, för jag minns inte. Nån annan sporadisk-bloggare som känner igen sej? Haha.

Hej på er förresten! Hoppas ni har det bra. En förkylningsbakterie, eller två, har tagit greppet om min kropp och jag snorar en hel del. Men annars är det bra mycket att göra dock. Skolan är mastig just nu. Helst skulle jag behöva läsa typ 26 timmar om dygnet. Vilket också är förklaringen till att jag bloggat dåligt, tiden finns inte och jag har bland annat prioriterat mina relationer istället. Jag åker hellre iväg och hänger med en vän än och sitter hemma med datorn.

Jag bjuder på lite bilder från de senaste istället. Så hörs vi igen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar