fredag, december 1

1:a december

Hej på er, livet rullar på i en rasande fart, eller hur? Jag hoppas i alla fall att allt är bra med er och att ni bättre än mej i skrivande stund. Jag mår verkligen inget vidare. Vaknade med huvudvärk och trots piller så vägrar det släppa. Men I gotta cowgirl up, eftersom Josie och Harald ska få massage här om en liten stund. Jag ska snart duka undan min frukost och ta mej ut i stallet och börja fixa i ordning där, rykta av lite hästar och släppa ut några andra.

Det senaste då? Det är två veckor sen vi hördes sist... Skolan har köttat på varenda dag typ så såklart har jag spenderat en hel del tid där, även om jag känner att jag haft lite motivationsdipp.

Josie drog på sej en illa hovböld för två veckor sen så jag fick ta en svängom med henne till Skara, roadtrippin' min sessa och jag. Återigen som sagt så är det så skönt att kunna åka med henne själv, jag är inte beroende av någon annan, förutom möjligtvis deras bil. Nu är hon hel igen och efter dagens behandling ska vi dra igång igen.
Förra helgen var jag och Markus på julbord med hans jobb på VANN. Det va superbra, julbordet var awesome och jag som inte är så mycket för sill så är det bordet med kallskuret som hägrar mest för mej, vilket utbud! Det bästa av allt, svenskt och lokalproducerat så gott som alltihopa! Majoriteten av bordets utbud kom från kustcharken, I love! #matnationalist  Ovan ser ni kvällens outfit, jag älskar verkligen den klänningen, den får mej att känna mej supersnygg och classy.
 
Annars då, ja livet rullar på med vardagen, skola och stall. That's pretty much it.♥
Myspys med Cooper.
Som ni vet så älskar jag en fräsch bukett på mitt bord hemma,
denna gången blev det med vita och röda rosor tillsammans med lite brudslöja.
Lite bröllopsstuk.
Min trogna följeslagare, Nala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar