måndag, december 4

Ny vecka

Efter en rätt chill helg så är en ny vecka igång och jag sitter hemma hos mamma och dricker kaffe. Hästarna är frukostfodrade, så jag väntar på att dom ska äta klart innan dom får gå ut. Idag är en föreläsnings-fri dag så då brukar jag välja att göra stallet innan skolan. Det är skönt att vara i stallet på morgonen tycker jag, skönt att slippa känna "jag måste åka nu" när man sitter mitt uppe i nått i skolan. Sen kommer det kämpiga att hitta parkering på skolan, men det löser sej väll. Kommer jag dit vid lunch är det alltid någon som åkt.
Gårdagen var invigningsdag! Förra sommaren hjälpte jag en kille lite med tips vad han skulle ta in i sitt sortiment för pleasuefolkets nöje. Tills igår hade det bara varit en webbshop, men igår invigde vi den fysiska butiken. Supermysig butik med stort sortiment framför allt för ropingfolket. Sedan spenderade jag resten av kvällen i skolan och läte ikapp lite efter min sjukvecka innehållande ALLDELES för lite studier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar