måndag, december 11

Peppkalender - väx av värmen

I mitt flöde häromdagen kom där upp en bild på Facebook, en bild ut en peppkalender. I brist på annat blogg-material så är min plan att försöka skriva lite om det "ämne" som presenteras.

Första luckan som nu kommer på dag elva i december var följande:
Väx av värmen - vilket innebär att man ska ta åt sej av kärleken och komplimanger man får och växa med den. En svår "uppgift" om man frågar mej, jag är egentligen en perfektionist som ALDRIG är nöjd. Oavsett vad alla andra tycker om mej, min outfit, vad jag gjort och åstadkommit, så hade jag velat ha det lite bättre. Jag skakar av mej komplimanger jag får och tar nog aldrig riktigt åt mej av dom. I alla fall ytterst sällan. Jag har blivit "bättre" på att kunna besvara en komplimang och kärleken men är långt ifrån bekväm med det som oftast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar